nie rozumiem blogosfery

18:46

tak jak w tytule. niektórzy blogerzy piszą mądrze, mają coś do przekazania. ale takich już się nie czyta, a szkoda (ps jesli macie takiego 'zyciowego' bloga, z przemyśleniami czy coś, dajcie znać, chętnie zajrzę!). tak samo, np. ja. mam 20 obserwatorów, a komentarzy żadnych i znikome wyświetlenia. chciałabym w komentarzach nawiązać jakąś konwersacje, a tam same pustki. chyba pora się popromować, bo to jedyna droga do jakiegokolwiek ruchu na blogach. o dziwo, lubię promowanie, przynajmniej z jednej strony - mogę popatrzeć na inne blogi, które niestety w 99% są w tematyce beauty, gdzie się podziało prawdziwe przesłanie? nie mówię, że to złe, bo sama często jestem gościem na tych stronach, ale na pewno znajdzie się ktoś kto ma jakieś przemyślenia, proszę, zakładajcie blogi! z drugiej nie lubię, bo czasem w komentarzach znajduję tylko to.
a wy? co sądzicie o blogosferze? dajcie znać w komentarzach.
 
                                                                      mam nadzieję, że miło spędzacie tegoroczne wakacje :)
                                                                                                                     navney is offline xx

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Trudno się z tym nie zgodzić. Tak to już zdaje się być, że to co nie jest zbyt głębokie, jest łatwiejsze do przyswojenia dla większości ludzi. Sama też nieraz widzę, że zajebiste, inteligentne blogi, na których pojawia się regularnie sensowny content są absurdalnie ciężkie do znalezienia i zionie na nich pustkami. A jak już cudem jakimś trafisz na porządną stronkę, to w komentarzach widać tylko "wpadnij do mnie" i temu podobne. Ale co zrobisz :/
    Pozdrawiam gorąco,
    Carrie

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog ! Great post dear ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony o wiele bardziej lubię życiowe blogi, bo na blogach modowych nigdy nie wiem co napisać w komentarzu, wcale mnie to nie interesuje. Za to nie lubię jak posty na blogach życiowych są długie, chyba, że mnie zainteresują, bo są o czymś mądrym, a nie o tym gdzie byłam, gdzie jestem, gdzie będę, co teraz robię... Bardzo mi się podoba forma twoich postów. Bo są krótkie i zwięzłe :D
    Pozdrawiam :)
    http://pausbee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń