#lifeupdate

18:48

Hej! Nie było mnie tu jakiś miesiąc, ale w najbliższym czasie postanawiam wrócić i dodawać posty regularnie. Powodów mojej nieobecności było kilka, ale teraz już wiem co i jak. Dzięki blogu potrafiłam uspokoić i posegregować myśli, więc bardzo chce do tego wrócić. Jeśli macie jakieś propozycje na posty lub jakieś pytanka do mnie, śmiało piszcie w komentarzach!
                                         
                                                              navney is offline x

You Might Also Like

9 komentarze

  1. 10 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK według ciebie?
    lisiaosobowosczuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to super, ze wrocilas ;3 moze jakies posty typu DIY?:)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że wróciłaś ;) może jakieś fakty o sobie?
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! :)


    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej, masz bardzo ładnego bloga. Ja również dałam sobie spokój z pisaniem na cały rok i żałuję tego, bo teraz widzę co mogłam osiągnąć, a teraz muszę zaczynać prawie od początku. Powodzenia w dalszym pisaniu! Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie :)
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że blog jest dla ciebie miejscem o takiej wartości.
    Obserwuję
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jakiś post motywacyjny lub jakąś recenzja :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym poczytała o tym co cenisz w ludziach :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń