BOOKS AND MOVIES WITH NAVNEY

13:16

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem z "serii", w której będę Wam opowiadała co przeczytałam i co obejrzałam. Wszystkie przedstawione tu książki i film są naprawdę warte przeczytania/obejrzenia, więc serdecznie Was zachęcam do tego! A jeśli już zaznajomiliście się z nimi to zapraszam do podzielenia się waszą opinią w komentarzach!


1. Percy Jackson i bogowie olimpijscy | Rick Riordan
Moja NAJUKOCHAŃSZA seria, do której zawsze będę wracać. Opowiada ona o tytułowym bohaterze, Percym, który odkrywa, że jest półbogiem. Seria ma pięć tomów, podczas których przeżywa on różne przygody razem ze swoimi przyjaciółmi, często muszą ratować świat, zarówno greckich bogów, jak i ludzi.Styl pisania Riordana jest świetny, a pierwszoosobowa narracja prowadzona przez Perseusza, jest przezabawna, nie raz (i nie dwa!) śmiałam się na głos, co rzadko się zdarza przy książkach.

2. Ponad wszystko | Nicola Yoon
Książka opowiada o Maddy, która jest uczulona na wszystko. Nie wychodzi z domu, lekcje pobiera przez komputer. Jedynymi osobami, które ją odwiedzają, jest jej pielęgniarka, która przychodzi codziennie, nauczyciel oraz oczywiście mama. Za jej chorobą kryje się tajemnica, która dotyczy także strasznego wypadku. Więcej dowiecie się czytając książkę!

3. The Perks of Being a Wallflower Charlie
Film na podstawie książki (niestety nie miałam okazji jej przeczytać, a bardzo żałuję), który ma bardzo dużo opinii, w większości pozytywnych. Opowiada o zamkniętym w sobie Charliem (?), który właśnie poszedł do liceum, a aby uporać się z przeszłością, pisze listy do wymyślonego przyjaciela. Bardzo lubi czytać i pisać. Uwielbia lekcje języka angielskiego, aczkolwiek mimo tego, że zna odpowiedź na zadane pytanie, nie udziela się na forum klasy (to tak jak ja!). Nie ma przyjaciół, ale potem poznaje grupkę znajomych, którzy chodzą do ostatniej klasy, wtedy jego życie się zmienia.


Mam nadzieję, że moje małe "recenzje" Wam się spodobają. Komentujcie i zostawiajcie linki do swoich blogów, z chęcią zajrzę!
                                                                         navney is offline x

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Też czytałam Percy'ego i muszę przyznać, że ta seria jest świetna! Co do reszty nie słyszałam o nich, aż do tej pory.
    Mam pytanie, co ile zamierzasz wstawiać nowe posty (tak orientacyjnie), czy po prostu nieregularnie?

    lisiaosobowosczuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, na pewno będą się okazywały co tydzień, ale jeśli będę miała wenę, to pojawi się jeszcze jakiś w międzyczasie :)

      Usuń
  2. Ostatnimi czasy mam mega mało czasu na takie drobne przyjemności jak książki czy seriale i bardzo mi z tego powodu smutno. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz kiedyś chwilkę aby obejrzeć/przeczytać coś z tego co przedstawiłam :)

      Usuń
  3. We wtorek idę do biblioteki, myślę że seria z Percy Jacksonem przypadłaby mi do gustu :)
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie książką ponad wszystko :) Jak będę miała okazje przeczytać to na pewno przecyztam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam żadnej, chętnie się skuszę na ponad wszystko :)
    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię czytać książek, więc nie znam żadanej z powyższych ;)

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję kochana! Napewno spróbuje przeczytac ponad wszystko- ciekawa historia !
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając twoje recenzję zaciekawiła mnie książka 'Ponad wszystko' chyba ją sobie kiedyś wypożyczę!
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny post �� Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 obs za obs? ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponad wszytko bardzo mnie zaciekawiło :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo dobrego słyszałam o książce Ponad Wszystko, mam ją na swojej liście MUST READ, dlatego prędzej lub później na pewno po nią sięgnę:)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuje przeczytać drugą książkę ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń