FIRST POST

15:24

 Hej!
Moja nastoletnia potrzeba wygadania się na pewne tematy komuś innemu niż nielicznym znajomym sprowadziła mnie do tego, że postanowiłam założyć bloga (czego się pewnie domyśliliście, bo go czytacie, jeśli w ogóle ktoś to będzie czytał).
Nie za bardzo chce zdradzać swoją tożsamość, dlatego powinna wystarczyć wam informacja, że nazywam się Natalia, kocham czytać książki, słuchać muzyki i robić zdjęcia. Notki zapewne będą o wszystkim - co się u mnie dzieje, jakieś "pogadanki", inspiracje. Pamiętajcie, pierwszy post zawsze jest najgorszy, więc myślę, że potem będzie lepiej! 

Mam nadzieję ze się polubimy i będziecie często tu zaglądać! 
                             
                                                                                    navney is offline x

You Might Also Like

46 komentarze

  1. No hej. :) Też niedawno zaczęłam. Obserwuję.

    http://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/01/magiczne-pyty-z-cementu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dopiero jest w fazie testów i prób ! więc powodzenia ! Będę na pewno zaglądać do Ciebie ;)

    przymierzakwm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również powodzenia! :) Na pewno zajrzę

      Usuń
  3. Życzę powodzenia! Obserwuję ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  4. Witaj,ja również zaczęłam dopiero:)
    Życzę ci powodzenia!
    Pozdrawiam
    shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby inspiracja girl online? Bo bardzo podobny post :) Uwielbiam ta ksiazke!
    Zycze powodzenia, ja tez dopiero zaczynam.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Haha :) Ja też kocham ta książkę, styl pisania Zoelli jak i Penny <3 tylko końcówka miała być podobna Ale może nawet podświadomie napisałam podobny post bo książkę czytałam jaies 3 razy, tak ją uwielbiam. Na pewno zajrzę do Ciebie!

      Usuń
  6. Witam Cię kochana w blogosferze. Mam nadzieję ,że będziesz pisać systematycznie :)
    Świetny masz blog - zostaje na dłużej i liczę na rewanż :)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  7. To witam w świecie blogowania! :) ❤
    I zgadzam się z tym, że początki są najgorsze i sama tego doświadczyłam :D

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogosferze :D. Trzymam kciuki za ciebie. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i wielu sukcesów! :*
    Obserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo lubię waszego bloga ❤

      Usuń
  11. Witaj w blogosferze powodzenia! Śliczny wygląd bloga!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie dawno zaczęłam , będę częściej zaglądać
    i czekam na nowe posty♥ http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pierwszy post, życzę powodzenia w blogowaniu! :D Będę na pewno częściej wpadać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z chęcią wpadnę 😊😊

      Usuń
  15. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu i dużo motywacji!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, witaj. mamy w sumie podobne zainteresowania (choć moje robienie zdjęć jest tak rzadkim zajęciem, a jednak bardzo satysfakcjonującym).
    Życzę Ci powodzenia w blogosferze i weny, która jest bardzo kapryśnym "stworzeniem" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto pomagać początkującym, więc pomagam, komentuję i obserwują imienniczko! Życze powodzenia i przede wszystkim dużo wytrwałości!
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia życzę i zapraszam do mnie również na pierwszy post! :D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Początki są bardzo ciekawe. Wszystkiego się dowiadujemy krok po kroku. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu :)

    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. POWODZENIA KOCHANA <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------- klik

    OdpowiedzUsuń